چند راهنمایی برای رسیدن به یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد:
-
پیشنهادهای برتر منحصربهفرد به نظر میرسند:
مشخصه یا مزیتی را که میخواهید با طرح فروش منحصربهفرد خودتان تبلیغ کنید، نباید حتما خاص محصول شما باشد؛ ولی باید اینطور به نظر برسد. مثلا اگر خیاط هستید، شستن و اتوکشیدن را ویژگی منحصربهفرد خودتان بکنید. شاید خیاطهای دیگر هم این کارها را بکنند؛ ولی اگر در تبلیغاتشان به آن اشاره نکنند، این کار منحصر به شما خواهد شد.
-
بهترین پیشنهادهای منحصربهفرد، طبق سلیقه روز هستند:
اگر مشخصه یا مزیتی که عرضه میکنید، خواهان نداشته باشد، بیفایده خواهد بود. بهترین پیشنهادهای منحصربهفرد، آنهایی هستند که با گرایش عموم مطابقت دارند؛
مثلا صفحه نمایش بزرگ آیفون در تمام آگهیهایش اشاره شده است. -
بهترین پیشنهادهای منحصربهفرد مفهومی ساده دارند:
تعداد خیلی کمی از موارد پیچیده، مقبولیت پیدا کردهاند؛ در ضمن، در نظر داشته باشید که باید این مزیت منحصربهفرد، قابل فروش باشد و هیچ چیز پیچیدهای راحت فروش نمیرود.