آخرین مطالب وبلاگ

فروش خوب

چند راهنمایی برای رسیدن به یک پیشنهاد فروش منحصر به ‌فرد:

  • پیشنهادهای برتر منحصربه‌فرد به نظر می‌رسند:

    مشخصه یا مزیتی را که می‌خواهید با طرح فروش منحصربه‌فرد خودتان تبلیغ کنید، نباید حتما خاص محصول‌ شما باشد؛ ولی باید این‌طور به نظر برسد. مثلا اگر خیاط هستید، شستن و اتوکشیدن را ویژگی منحصربه‌فرد خودتان بکنید. شاید خیاط‌های دیگر هم این‌ کارها را بکنند؛ ولی اگر در تبلیغات‌شان به آن اشاره نکنند، این کار منحصر به شما خواهد شد.

ادامه مطلب …

مشتری مدار

خیلی از شرکت‌ها، شعار مشتری‌مداری می‌دهند، ولی در عمل، فاصله زیادی با این شعار دارند. فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن، 10 استراتژی زیر را برای تبدیل شدن به یک شرکت مشتری‌مدار واقعی، توصیه می‌کند: ادامه مطلب …