آخرین پروژه ها:
- تولید محتوا عمارت”طاووس”24/01/31 - 12:15
- تیزر تبلیغاتی کلینیک اعتماد | 324/01/25 - 13:49
- تیزرتبلیغاتی دورهمی طاووس24/01/25 - 13:43
- تیزر تبلیغاتی کلینیک اعتماد | 224/01/25 - 13:41
- تیزر تبلیغاتی رستوران ملل24/01/25 - 13:22
آخرین مطالب سایت:
- شیوههای درآمد از راهاندازی کسب و کار اینترنتی20/12/08 - 21:17
- ۱۰ ایده ی جالب که صاحبانش رامیلیونر کرد20/12/06 - 21:05
- ابزارهای اصلی بازاریابی آنلاین و شبکههای اجتماعی20/10/22 - 09:03
- ترفندهای بازاریابی در فروشگاه های آنلاین20/09/21 - 12:07
- چند پیشنهاد برای یک فروش بهتر20/09/14 - 12:10
درباره مـا:
آژانسـ دیجیتالـ نیکا به عنوان اولین,کامل ترین و تنها آژانس خدمات اینترنتی در حوزه های مختلف دیجیتالی و آنلاین در شمال خراسان (بجنورد) آغاز به کار کرد. آژانس دیجیتال نیکا دارای نمادهای اعتبار و مجوزهای قانونی از اتحادیه های مربوطه برای تمام خدمات خود است و این باعث شده تا دهها برند کوچک و بزرگ در حوزه های مختلف کاری و… {بیشتربدانید}
ارتباط باما:
- مـشهد – بلوار امـامـت 32 – پـلاک 109
- بـجنورد – خـیـابان بـرنـجـی – پـلاک 30
- شـمـاره هـمـراه (9تا21): 09151699901
توصیه هایی برای بارگذاری سریع تر سایت
انتخاب مناسب کلمات کلیدی یکی از مهمترین کارهایی است که صاحبان وب سایتها باید انجام دهند. در واقع این کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که یک کاربر در موتور جستجو وارد مینماید و مطلب مورد نیازش را مییابد. اگر به عنوان یک وبمستر کلمات کلیدی هوشمندانه و مفیدی را برای وب سایتتان انتخاب کرده باشید این شانس را خواهید داشت که مورد انتخاب طیف وسیعی از کاربران قرار بگیرید. هر چند که قرار گرفتن در نتایج اولیه موتورهای جستجو نیازمند انجام اقدامات گوناگونی جهت بهینه سازی وب سایت و در عین حال تلاش پیوسته است، اما انتخاب و استفاده درست از کلمات کلیدی یکی از فاکتورهای سئو بحساب میآید.
بطور کلی کلمات کلیدی را میتوان به دو دسته مهم تقسیم نمود:
۱. کلمات کلیدی مرتبط با برند (Branding Keywords): این واژههای کلیدی شامل نام شرکت، نشانی، نمایندگیها، محصولات انحصاری و هرچیزی که مرتبط با یک برند است.
۲. کلمات کلیدی عمومی یا غیر مرتبط با برند (non Branding Keywords): این دسته از واژگان کلیدی شامل محصولات و خدماتی است که تمامی شرکتها آن را ارائه میکنند و مختص به شرکت خاصی نیست.
تفکر غلط در مورد کلمات کلیدی
انتخاب نامناسب یک کلمه میتواند به برند و کسب و کارتان ضربه سختی وارد کند. به عنوان مثال اگر شما رتبه اول در کلمه کلیدی کفش را داشته باشید اما در سایتتان کالا یا محتوایی در مورد کفش نداشته باشید، مطمئناً بازدیدکنندگان با یک تجربه تلخ سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را ترک میکنند و آنچه را که میخواهند، از یک سایت دیگر خریداری میکنند. بنابراین، پیش از انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر پیرامون آن تحقیق و اهداف خود را تعیین کنید و ببینید که آیا کلمه ای که انتخاب کردهاید، همسو با خدمات و محصولات شما هست یا خیر؟
Read more